Poveste. Auzita prin padure, despre mediu.


Prin padure UN LICURICI “Lic”se tânguieste de moarte…

“Lic”: – Ai de p**a mea…!!! aaai de p**a mea…!!! si tot asa.

La un moment apare BONDARUL “Bon”…


”Lic”: – Aiii de p**a mea…!!!
”Bon”: – Ce ai “Lic” de vorbesti asa urât ?
”Lic”: – Lasa-ma, “Bon”, aaai de p**a mea…!!!
”Bon”: – Ce ai, mah, “Lic”, ce ai patit???
”Lic”: – Aaaai de p**a…
”Bon”: – Zii, mah!!!
”Lic”: – Mergeam eu aseara prin padure… Aaaai de p**a mea…!!! si vad o licuricioaica “Lici” stralucitoare, mânca-ti-as, superrrrrrrrr bunaaaaaaaa…!!! asa parea…?!?!
”Bon”: – Si, si ???
”Lic”: – Si m-am dus, si eu excitat, ca orice licurici viril???… deh, sa i-o trag…!!!
”Bon” nerabdator: – Si, si???
”Lic”: Si, sa-l f… pe ala care mai arunca tigari aprinse prin padure!!!

Morala:

Protejati mediul inconjurator!!!

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 18/09/2011, in Cu si despre munte. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

