Articol. Evenimente inedite de adrenalina in 2012


Judetul si municipiul Arad, intra incet-incet in lumea evenimentelor mai putin intalnite in alte judete si orase din Romania. Ma refer la spectacole si demonstratii care au loc o data pe an, AERO SHOW si RALIUL ARADULUI. Daca AERO SHOWUL a fost la prima editie, RALIUL ARADULUI se afla deja la editia a VI-a.

Asteptat de mult timp, AERO SHOW din municipiul Arad, a incantat publicul prezent, de la mic la mare, de la novice la profesionist. Pentru inceput, si-au demonstrate maiestria cei din echipa nationala de parasutism, care au facut cateva demonstrati de indemanare prin formatiuni spectaculoase si aterizare la punct fix. A urmat demostratia de indemare a unui pilot pe planor de acrobatie, care a efectuat viraje spectaculoase si caderi cu rasuciri ametitoare. Aceasta demonstratie a fost doar inceputul, deoarece in aer si-au inceput demonstratiile cei din lotul national de acrobatie aeriana cu avionul. Pentru inceput, in aer si-a dovedit calitatile un singur avion, cu zbor pe o parte sau pe spate, cu ruperi de ritm, caderi de la inaltime cu motorul aproape oprit si revenire in inaltul cerului. AERO SHOWul a continuat cu doua avioane de acrobatie, care nu sau lasat mai prejos in a incanta publicul prezent, prin zbor aproape lipiti unul de celalant si prin demostrati de indemanare. Poate cel mai interesant moment a fost cel din jocul „LASUL” (cele doua avioane zboara unul in intampinarea celuilant, iar la punctul de intalnire, unul o ia la stanga iar celalant la dreapta). In incheierea spectacolului aerian, ne-au incantat o formatiune de trei avioane. Dupa ce toate avioanele au revenit in siguranta pe pamant, publicul spectator a avut prilejul sa vada de aproape avioanele si a se fotografia cu acestea, de a discuta cu piloti. Pentru mine, a fost o incantare acest prim AERO SHOW.

Tot ca o prima experienta pentru mine, a fost si RALIUL ARADULUI. Desi vazusem si auzisem zgomotul motoarelor de la masinile de raliu, care au fost prezente in zona centrala a municipiului Arad, doream sa le vad si aud in actiune pe o proba din raliu. De aceea m-am deplasat in judetul Arad, in preajma localitati Conop, impreuna cu sotia si un coleg de servici. Ne-am instalat intr-o zona sigura, astfel incat sa nu exista posibilitatea de a fi accidentati de o masina care ar fi iesit in décor. Dupa o lunga asteptare, am auzit “acordurile” primei masini de raliu care urma a trece prin fata noastra. Si asteptarea a meritat… Chiar daca am stat departe de drumul pe care a trecut masina, am simtit puterea “acordului” dat de motor. Mi-am facut curaj si am coborat la aprox. 4-5 metri de drum, sa simt mai bine trecerea masinilor. Pot spune doar atat… OAUUUUUU. M-am deplasat pe traseul probei, pentru a surprinde toata actiunea in imagini foto si a vedea indemanarea pilotilor de raliu, mai ales in zonele cu viraje. Traseul acestei probe a fost pe macadam (nisip, pamant si pietris), fiecare masina si ai sai ocupanti, avand abordari diferite ale traseului si virajelor, dar fiecare a lasat in urma nori de praf sau a improscat cu pietris, deoarece fiecare a trecut in… viteza, asa cum trebuie sa se parcurga un traseu de raliu. Chair daca am stat la o oarecare distanta de masinile care au trecut, am fost cuprins de norii de praf sau lovit de pietris, dar… a meritat. Impresia mea despre ce inseamna un raliu (doar am asistat)??? ADRENALINA PURA.

     Va invit, sa fiti si voi prezenti la aceste evenimente in urmatori ani.

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 12/12/2012, in Altfel de POZE, FILMULETE, JURNALE si ARTICOLE. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

