„ARTA RODESTE” – TABLOURI DIN SEMINTE in data de 25.04.2013 la “JOIA LA CARTURESTI ARAD”


JOIA LA CARTURESTI  ARAD, 25.04.2013 - TABLOURI DIN SEMINTE

     In decursul unei vieti, OMUL ar trebui sa lase in urma lui CEVA.

    Daca se poate, acel CEVA sa fie placut, frumos si folositor altor OAMENI.

    Cel mai simplu si “banal”, este sa… SADIM UN POM.

    Exista printe noi, OAMENI care sadesc… ARTA.

    ARTA prin SEMINTE.

    Atunci cand sunt asezate impreuna, aceste SEMINTE “rodesc” ARTA, realizandu-se TABLOURI DIN SEMINTE.

 

Va invit

in data de25.04.2013, incepand cu ora 19:30

In CEAINARIA LIBRARIEI CARTURESTI ARAD

din ATRIUM CENTER ARAD

la vernisajul

“ARTA RODESTE”

TABLOURI DIN SEMINTE

relizate de

KOVATS DANIELA

Realizatoarea acestor uimitoare si fascinante tablouri din seminte, se prezinta si isi prezinta ARTA…

    Buna ziua,

    Ma numesc Kovats Daniela, am varsta de 44 de ani, nascuta in localitatea Salonta din judetul Bihor. 

    Am inceput sa pictez de la varsta de 12-13 ani, la inceput in acuarela, dupa care in ulei, realizand si o pictura murala cu dimensiunea 2/3 m.

    In seminte am inceput sa lucrez incepand cu anul 2009, dupa moartea lui Michael Jackson, cand i-am realizat din curiozitate portretul, folosind doar aceste material. Am constatat ca ce a iesit a fost de calitate, avand o imagine destul de expresiva cu toate ca nuantele coloristice nu erau destul de satisfacatoare. Am inceput sa caut in diverse locuri; magazine, piete si in natura, seminte care sa aibe culori cat mai variate si sa ma ajute la obtinerea contrastelor necesare in pictura. Acest lucru m-a captivatatat de mult, incat m-am simtit dintr-o data atrasa de acest procedeu, si anume de a picta folosind seminte in loc de culori.

    In timp am observat ca aceasta tehnica i-mi place mult mai mult decat cele cunoscute, avand in vedere ca si firea mea este calma si linistita.

    Am simtit ca IN ACEST MOD DE LUCRU MA REGASESC si MA REPREZINTA.

    Cu toate ca altii sunt speriati de aceasta munca extrem de migaloasa, care consta in asezarea semintelor bob cu bob, mie i-mi confera o senzatie de liniste si relaxare.

    Sunt membra a cenaclului” IonAndreescu” din Arad, prin intermediul caruia am avut ocazia sa expun lucrari la diferite manifestari artistice si sa ma fac cunoscuta publicului aradean.

   Incepand de MARTI, 23.04.2013, in interiorul CEAINARIEI din LIBRARIA CARTURESTI ARAD, vor fi expuse cateva TABLOURI, iar in cadrul vernisajului se va face si o mica demonstratie de realizarea a unui TABLOU DIN SEMINTE.

    PARTENERI MEDIA: LIBRARIA CARTURESTI ARAD, ATRIUM CENTER ARAD, FOTO STUDIO ENIGMA ARAD, ARQ, PARTY ARAD, ARAD CULTURE.

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 19/04/2013, in JOIA la CARTURESTI ARAD. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

