IUNIE 2013


    LUNA IUNIE, luna in care M-AM NASCUT, ESTE BENEFICA pentru mine, mai ales IN ACEST AN.

 

    Saptamana trecuta am fost UNUL DINTRE INVITATI, la un eveniment cu/despre POTENTIALUL TURISTIC AL JUDETULUI ARAD.

    ORGANIZATORILOR acestui eveniment le spun…

Cu RESPECT, MULTUMESC.

 

    Astazi, 12.06.2013, am avut ONOAREA de a fi primit in audienta, de un OM care REPREZINTA MUNICIPIUL si JUDETUL ARAD, in POLITICA INTERNA si EXTERNA a ROMANIEI.
    Ce va fi IN VIITOR si in urma discutiei purtate…??? O SA VEDEM (nu voi face tan-tam si nu voi pune la suflet).
    Important pentru mine, CONTEAZA CA AM FOST PRIMIT IN AUDIENTA si AM FOST ASCULTAT!!!

    De aceea pot spune…

MARE OM – cu RESPECT, MULTUMESC.

 

    Si suntem doar la inceputul LUNI IUNIE…

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 12/06/2013, in Altfel de POZE, FILMULETE, JURNALE si ARTICOLE. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

