ZIUA 1 + 2 si 3. Spre Ecuador si vizitat Quito, 15-17.06.2014.


15.06.2014.

La ora 13:15 am fost preluat de al meu sef din fata blocului. In masina au fost cu mine cu familia mea, care a venit cu mine doar pana in fata primariei Arad.

Am fost uimit sa vad cate persoane, cunostinte, prieteni si colegi de servici au fost prezenti sa asiste la plecarea mea spre Ecuador.

La ora 14:00 in apluzele lor am fugit la masina, chiar daca era sa fiu retinut de catre a mea mama.

Dupa o calatorie de 3 ore cu masina am fost debarcat in aeroportul din Budapesta.

Si de la ora 17:00 pana la ora 05:00 am stat in aeroport. Am dormit pe izolirul pus jos.

 

16.06.2014

Dupa predatul bagajelor, de care imi faceam probleme ca o sa fie prea grele, am trecut si de zona de control, dupa care am urcat in avionul spre Amsterdam. 2ore de zbor, pe care le-am discutand cu o doamna din Ungaria cere mergea in Canada.

Pe la ora 10:00 am ajuns in Amsterdam si punete pe fugit dintr-o parte in alta a aeroportului. Dupa reguli mai stricte am trecut de un nou punct de control si iata-ma in avionul spre Quito-Ecuador. 12 ore de zbor, dar la fel de bine au trecut. Somn, papa si discutii cu o tipa. Dupa ce am trecut cu bine de vama Ecuadoriana, am luat un buss pana la aeroportul vechi si am avut norocul sa fiu dus pana la hostel de catre niste tineri din Ecuador.

Ziua sa incheiet cu un somn LUNGGGGGGGGGGGGG.

 

17.06.2014

De dimineata am fugit la agentia turistica cu care am definitivat amanuntele de ascensiune. Foarte de treaba toti cei din agentie. Am fost placuti impresionati de TUICA si mai apoi de iconita.

De aici am vizitat QUITO. Pai ce oras…. IMPRESIONANT. Mai ales ca din el poti sa vezi varful Cotopaxi cel care are un con de zapada pe el, si chiar langa oras se afla o creata cu cateva varfuri ce incep de la 4200m si urca pana la 4700m.

Am fost primit la primaria din Quito unde am kasat acelea-si suvenururi.

 

Cam astea ua fost pe scurt primele zile dina aceasta aventura.

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 18/06/2014, in JURNALUL AVENTURII MONTANE-ALPINISTICE SI UMANITARE "TRAIESTE-TI VISELE" - VARFUL CHIMBORAZO 6267m, ANZII ECUADORIENI - AMERICA DE SUD and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Adrian Moldovan

    Bravo, Japan! Ma simt de parca as fi cu tine!.. mai ales ca imi amintesc de aeroportul din Amsterdam, unde am alergat impreuna de la un avion la altul! Adi M

Lasă un răspuns

