ZIUA 6. 20.06 – PIATA OTAVALO.


Vizita si cumparaturi prin piata traditionala OTAVALO.

Luat autobuz local pana la un terminal de autobuze catre zonele periferice din Quito.

De la acest terminal am calatorit cu autobuzul doua ore pana in OTAVALO.

Dupa un repaos in piata primariei am ajuns in piata traditionala.

CE CULORI, CE DE MARFA, CE ZGOMOT…

Apropo de zgomot. In Otavalo se desfasurau festivitati traditionala. O adevarata NEBUNIE.

Si m-am apucat de cumparaturi…

Am avut de unde alege si preturile sunt OK.

Am negociat, dar nu am sarit calul si obrazul cu negocierea preturilor.

Cel mai mult mi-a placut de o vanzatoare, de la care am si cumparta mai multe.

Daca doreai sa faci o poza cu cineva… 1$.

Dupa finalizarea cumparaturilor, un alt drum de 2 ore catre Quito.

Ajuns la terminal pe seara, nu am gasi modalitatea de a ajunge la hostelul unde eram cazat.

Am intrebat pe toata lumea si fiecare imi spunea diferit.

Si deodata am foat abordat de o persoana, pe care o intrebasem anterior de directia corecta.

Descrierea persoanei: mai plinut, inalt si cu motocicleta.

Mi-a propus sa ma duca el pana la hostel.

CU O SCURTA RUGACIUNE, AM URCAT PE MOTOCICLETA.

CE NEBUNIE DE AVENTURA. PACAT CA NU AM INREGISTRAT MOMENTUL.

Am ajuns la hostel in SIGURANTA,

MULTUMESC TIE, NECUNOSCUTULE CU MOTOCICLETA.

In Quito se sarbatorea victoria echipei nationale de football a Ecuadorului impotriva Hodurasului.

Dar eu… SOMN

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 25/06/2014, in JURNALUL AVENTURII MONTANE-ALPINISTICE SI UMANITARE "TRAIESTE-TI VISELE" - VARFUL CHIMBORAZO 6267m, ANZII ECUADORIENI - AMERICA DE SUD and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

