POZE. Am participat la MARATONUL, SEMIMARATONUL SI CROSUL ARADULUI 2015 in proba de 6 km, pentru DANIEL BOARIU.


Anul trecut – 2014, am absentat de la o astfel de alergare, deoarece aveam o frica sa nu patesc ceva inainte de a pleca in aventura „TRAIESTE-TI VISELE” 2014, VARFUL CHIMBORAZO 6310m, ANZII ECUADORIENI – AMERICA DE SUD.

Anul acesta – 2015, am hotarat ca nu pot lipsi si m-am decis sa alerg pentru un foarte bun prieten – DANIEL BOARIU, care din pacate este de peste 10 ani imobilizat intr-un pat, fiind paralizat de la gat in jos.

Daca Dani ar avea o stare de sanatate buna,

mai mult ca sigur ca ar fi fost si el prezent… SA ALERGE.

AM MAI APARUT SI IN ALTE POZE 

FACUTE DE

LUTZIFER TRANSALP

IZABELA VEKAS – WEST TV

actualitat-arad.ro

CLAUDIU CRISTEA

ROBERT KATAI

CIPRIAN PETCUT

DARIUS NEGRILA

PAUL HERLO

RALUCA BAJURA

COLEGII DE SERVICI

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 08/06/2015, in Altfel de POZE, FILMULETE, JURNALE si ARTICOLE and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

