FILMULET. „EU si MUNTELE – ACOLO SUS, LA INALTIME” / SHORT MOVIE. „I AND MOUTAIN – UP THERE, AT THE HEIGHT”


EU si MUNTELE – ACOLO SUS, LA INALTIME

O „poveste” in imagini despre mine – CISMAS OVIDIU DANIEL si muntele – ACOLO SUS, LA INALTINE, pe varfurile sale, din aventurile pe care am reusit sa le realizez in anul 2007, 2009 si 2014, din proiectul „5 VARFURI – 5 CONTINENTE”. Nu sunt primul si nici ultimul care a realizat o astfel de aventura si reusit ascensiunea acestor varfuri, sa ajunga ACOLO SUS, LA INALTIME. Mereu am fost incurajat sa realizez aceste aventuri si am avut aproape pe cei din familia mea, prietenii, colegii de servici, cunostinte sau cunoscuti. Pentru aceste aventuri au avut increderea sa ma sustina financiar firme, companii, prieteni si chiar unele oficialitati. Nu as fi reusit sa realizez aceste aventuri si sa ajung pe aceste varfuri, daca nu as fi avut sustinerea morala sau financiara din partea TUTUROR.

ACOLO SUS, LA INALTIME, AU FOST ALATURI DE MINE… CREDE IN VISELE TALE!!!

I AND MOUTAIN – UP THERE, AT THE HEIGHT

A „story” in the image abouth me – CISMAS OVIDIU DANIEL and mountain – UP THERE, AT THE HEIGHT, on the peaks of his adventures that I managed to achieve in 2007, 2009 and 2014, on the project „5 PEAKS – 5 CONTINENTS”. I’m not the first and not the last to achieve such a adventure and the rise of these peaks, to get UP THERE, AT THE HEIGHT. I was always encouraged to realize these adventures and I had my family, friends, work colleagues, acquaintances or acquaintances. For these adventures they had the confidence to financially support me firms, companies, friends and even some officials. I would not be able to realize these adventures and get on these peaks, if I had not moral or financial support from EVERYONE.

UP THERE, AT THE HEIGHT, HAVE BEEN WITH ME… BELIEVE IN YOUR DREAMS!!!

https://www.youtube.com/watch?v=s1xhL6QHK6M

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 09/06/2015, in About ME / Acerca de MI / Quem sou EU / Über MICH / À propos de MOI / Informazioni su di ME, AM FOST ACOLO and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

