POZE. Prima parte din aventura prin muntiii PARANG, 05-07.07.2013. Ziua 1, muchia si culmea SLIMA pana pe varful SLIMA de 1656m.


Am fost de mai multe ori prin muntii Parang si am revenit mereu pentru ai descoperi frumusetile.

In vara anului 2013, am decis sa urc din nou pe potecile si traseele de prin muntii Parang, fiind insotit de mereu acelasi prieten si coleg de drumetie SORIN „URSU” BOGDAN.

In prima zi din aceasta aventura, am decis sa ajungem pe muchia si culme Slima, urmand traseul prin padure si pana in frumoasa poiana de la mijlocul partiei Slima. Din poiana am mers pana pe varful Slima de 1656m, unde am poposit si la stana din apropiere. Am revenit la locul unde eram „gazati”, pe traseul care ajunge langa statia meteo Parang si insotiti fiind de un frumos apus de soare.

> Poze din a doua zi a aventurii prin muntii Parang, pot fi vizualizate accesand urmatorul link: https://codmunte.wordpress.com/2015/12/06/poze-a-doua-parte-din-aventura-prin-muntiii-parang-05-07-07-2013-ziua-2-prin-traseul-de-vara-si-creasta-principala-pana-pe-varful-carja-de-2405m/

> Poze din ultima zi a aventurii prin muntii Parang, pot fi vizualizate accesand urmatorul link: https://codmunte.wordpress.com/2015/12/06/poze-a-treia-parte-din-aventura-prin-muntiii-parang-05-07-07-2013-ziua-3-coborand-din-muntii-parang-si-prin-cheile-jietului/

> Poze panoramice din aventura prin muntii Parang, pot fi vizualizate accesand urmatorul link: https://codmunte.wordpress.com/2015/11/30/poze-poze-panoramice-din-aventura-prin-muntii-parang-05-07-07-2013/

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 27/11/2015, in Paring. muntele cu vreme schimbatoare and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

