POZE. A doua parte din aventura prin muntiii PARANG, 05-07.07.2013. Ziua 2, Prin traseul de vara si creasta principala pana pe varful CARJA de 2405m


Dupa ce in prima zi din aceasta noua aventura din muntii Parang am mers prin muchia/culmea SLIMA si pana pe varful SLIMA de 1656m, eu si cu SORIN „URSU” am decis ca a doua zi, sa plecam din zona turistica A.N.E.F.S., prin traseul de vara si creasta principala pana pe varful CARJA de 2405m. Daca vremea si ora la care ajungeam pe varful Carja erau in grafic, poate incercam sa ajungem si pe varful PARANGUL MARE de 2519m.

Destul de dimineata, eu si „URSU” ne-am urnit din locatia unde eram „gazati” si zona turistica A.N.E.F.S., in traseul catre varful Carja, urcand pentru inceput pana in locul unde se despart doua trasee: traseul care merge spre varful Parangul Mic (traseul de creasta si/sau traseul de iarna) si traseul de sub varful Parangul Mic (traseul spre creasta si/sau traseul de vara).

Noi am ales traseul de vara, ajungand in creasta muntilor Parang, unde am fost placuti surprinsi de frumusetea roz a muntelui, data de bujorii de munte infloriti. Dupa o surta oprire la refugiul de piatra CARJA de la 2231m, am urcat panta abrupta de sub si pana pe varful Carja.

Vremea urata, vant si nori, nu ne-a permis sa stam prea mult pe varful Carja sau sa ne continuam aventura montana pana pe varful Parnagul Mare, asa ca… PE DATA VIITOARE si ne-am intors pe acelasi traseu catre zona A.N.E.F.S., fiind intampinati in apropierea varfului Parangul Mic, de o mica parte a furtunii care era prezenta in Vale Jiului. Seara am mai iesit putin prin zona A.N.E.F.S. pentru a admira un frumos apus de soare si luminile oraselor din Valea Jiului.

> Poza din prima zi a aventurii prin muntii Parang, pot fi vizualizate accesand urmatorul link: https://codmunte.wordpress.com/2015/11/27/poze-prima-parte-din-aventura-prin-muntiii-parang-05-07-07-2013-ziua-1-muchia-si-culmea-slima-pana-pe-varful-slima-de-1656m/

> Poze din ultima zi a aventurii prin muntii Parang, pot fi vizualizate accesand urmatorul link: https://codmunte.wordpress.com/2015/12/06/poze-a-treia-parte-din-aventura-prin-muntiii-parang-05-07-07-2013-ziua-3-coborand-din-muntii-parang-si-prin-cheile-jietului/

> Poze panoramice din aventura prin muntii Parang, pot fi vizualizate accesand urmatorul link: https://codmunte.wordpress.com/2015/11/30/poze-poze-panoramice-din-aventura-prin-muntii-parang-05-07-07-2013/

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 06/12/2015, in Paring. muntele cu vreme schimbatoare and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

