ARTICOL cu POZE. Eu cu BACE TOGHIERE din ARAD prin ECUADOR – America de Sud in 2014


Multumita celui cunoscut de catre noi Bace Toghiere din Arad, am dus o parte din GUSTUL ROMANIEI, doar 4 STICLE CU TUICA de 250ml, in ECUADOR – AMERICA DE SUD, in AVENTURA MONTANA realizata de mine in 2014.

Am savurat o sticla cu tuica la AGENTIA EQUATEUR VOYAGES PASSION https://www.equateur-voyages.com din QUITO si am lasat o sticla cu tuica la PRIMARIA DIN QUITO – CAPITALA DIN ECUADOR, VICE-PRIMARULUI DANIELA CHACON. Celelante doua sticle cu tuica au ramas in proprietatea ghidului Rodrigo Pérez Cepeda, una in colectia sa privata de bauturi din minunatul restaurant condus de sotia sa – maestru bucatar Marcela Pérez – https://www.restaurantmercedes.com, si celanta sticla in a fi savurata din cand in cand de catre RODRIGO.

M-am bucurat alaturi de Bace Toghiere cand am ajuns pe varful RUCU PICHINCHA de 4696m, dar am regretat cand a trebuit sa renunt din cauza vantului foarte puternic de la aprox. 5200m de pe varful CAYAMBE si din cauza riscului ridicat de avalansa de la aprox. 5100 de pe varful ILIINIZA SUD. Am fost impreuna cu Bace Toghiere… ACASA, la ce inseamna un pic de ROMANIA, surpriza placuta din orasul BANOS, HOSTEL TRANSILVANIA – https://www.hostal-transilvania.com

Dar cel mai fericit moment a fost cand ALATURI de Bace Toghiere AM REUSIT SA AJUNG LA 6310m pe VARFUL CHIMBORAZO.

Si totul a fost bine cand cu Bace Toghiere AM REVENIT ACASA, in ARAD – ROMANIA.

Sper ca, alte STICLE CU TUICA marca Bace Toghiere sa fie apreciate in AVENTURA SPEO-ALPINISTICA DIN MEXIC, pe care DORESC SA O REALIZEZ IN NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2016: https://codmunte.wordpress.com/proiect-pentru-o-noua-aventura-pe-urmele-si-in-cautarea-civilizatiei-maya-din-intunericul-pesterilor-pana-pe-varfurile-vulcanilor-mexic-america-de-nord-in-2016/

 

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 18/02/2016, in Altfel de POZE, FILMULETE, JURNALE si ARTICOLE, JURNALUL AVENTURII MONTANE-ALPINISTICE SI UMANITARE "TRAIESTE-TI VISELE" - VARFUL CHIMBORAZO 6267m, ANZII ECUADORIENI - AMERICA DE SUD and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

