POZE. Prima alergare la SEMIMARATONUL ARADULUI, in 2016


Veni primavara anului 2016 cand am cautat si discutat cu colegi de servici, care ar fi dorit sa participle la semimaratonul Aradului 2016, ca doar in urma cu un an – 2015, unii dintre ei au participat si au ajuns la linia de sosire dupa de au alergat la Crosul Aradului la 6km. Si am gasit 9 doritori. Unii s-au antrenat, altii mai putin, eu… defel. De ce??? Sa-mi aflu limitele, daca pot sa alerg 21 km fara sa ma fi antrenat si sa termin in timpul impus de organizatori, 3h30min. Dar un alt scop principal pe care doream sa-l obtin, era ca toti colegii de servici inscrisi sa ajunga la linia de sosire dupa 21km alergati… O NOUA PROVOCARE PENTRU EI.

Mi-am atins scopul, am ajuns in timpul impus de organizatori (am terminat in 2h31m), l-am sustinut pe ultimul din colegi (nu ca a fost celmai slab la alergat, poate el m-a sustinut pe mine) si am dovedit daca mai era necesar, ca poti alerga 21km fara o pregatire in prealabil, alergare. Toti cei 10 ne-am reunit pentru poza de grup, unii purtand binemeritatele medalii de finisher, eu m-am bucurca am alergat cu asa colegii, dar mai ales PRIETENI.

Ce va fi la anul viitor – 2017??? Bineinteles ca voi alerga din nou, de data aceasta la 42km si tot fara sa ma pregatesc. Sa nu uit… Voi fotografia si filma, voi face comentari si glume, voi incuraja pe cei care alerga… ASA SUNT EU. Ca si asa m-a intrebat cineva: “Japane, tu ai venit sa alergi, sau sa fotografiezi si filmezi? Este demolarizant pentru alti alergatori comportamentul tau!!!” Am raspuns: “Eu filmez si fotografiez pe toti cei care alerga, fiind aproape de ei si traind emotia alergarii”.

Parerea mea despre A ALERGA si cum a fost la PRIMUL MEU SEMIMARATON, cititi urmatorul articol accesand linkul: https://codmunte.wordpress.com/2016/06/08/articol-prima-alergare-la-semimaratonul-aradului-in-2016/

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 09/06/2016, in Altfel de POZE, FILMULETE, JURNALE si ARTICOLE and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

