ARTICOL / POZE. Voluntar la Duatlonul Aradului, 17 Iunie 2017


VOLUNTAR… Am „testat” aceasta ipostaza, dupa ce doi ani (2015-2016) am fost in ipostaza participantului la acest eveniment sportiv, la Crosul Lunca Muresului. Am fost voluntar deoarece am dorit sa fac ceva diferit anul acesta si sa aduc/fac ceva putin mai inedit pentru cei care participa la acest eveniment, NU STIU DACA AM REUSIT? A trebuit si „sa platesc” o datorie morala catre initiatorul acestui eveniment Glogovetan Adrian Gelu, care m-a ajutat printr-un mod mai inedit sa termin de alergat anul acesta cei 42 de km de la Maratonul Aradului.

Dar CUM A FOST SA FIU VOLUNTAR?

Ajungand la locul evenimentului – Centrul de vizitare Ceala din Parcul Natural Lunca Muresului, dupa ce am ajutat la amenajarea locului de start/sosire, am plecat spre locul unde urma sa stau pentru a directiona participantii la acest eveniment in probele de Duatlon (alergare-bicicleta-alergare), Semimaraton si Cros, unde fiind o intersectie de trasee, participantii ar fi putut sa greseasca directia pe care trebuia sa alerge sau deplaseze cu bicicleta. Era cat pe ce sa nu ajung la timp in locul destinat mie, doarece nu am inteles prea bine indicatiile date de Adrian, UNDE TREBUIE SA AJUNG. Dar… pana la urma am fost prezent in locul meu.

Mereu am simtit ca trebuie dau sau sa transmit sportivilor ceva aparte, care sa-i motiveze in orice competitie. Asa ca, am agatat in frunzisul traseului si la vedere cateva incurajari scrise: „FORTA fie cu tine”, „POTI pentru ca vrei”, „CREDE, vei reusii”, „SOSIREA e aproape”. Dar cel mai important, am pus acel „ceva” ce ne reprezinta, STEAGUL ROMANIEI.

Dupa ora 10:10 au inceput sa apara cei care participau la DUATLON. Cate unul, cate doi… si din ce in ce mai multi alergatori, majoritatea dintre ei fiindu-mi cunostinte si prieteni, cu care am participat la alte evenimente sportive. M-a impresionat ca au fost multi si de varste diferite. Apoi au inceput sa apara „calaretii” pe doua roti, unii dintre ei fiind aceiasi care au si alergat. Si tot au trecut, pana cand am avut surpriza sa apara si un biciclist in afara concursului… NU-I BAI. Dupa o scurta asteptare, de la ultimul concurent pe bicicleta, au reaparut alergatorii. Deja eu am putut sa fac un fel de clasament pentru proba de Duatlon. De la 12:00 au aparut rand pe rand cei care participau la Semimaraton si/sau Crosul Lunca Muresului si am constat ca multi dintre ei participasera si la Duatlon. Ce efort fizic si psihic… FELICITARI.

Ce am facut eu tot timpul cat am stat in acel loc? Pe langa directionarea verbala si prin semne a participantii la probele de la acest eveniment si agatatul de incurajari scrise, am incercat sa incurajez verbal si sa fac atmostera mai placuta, insa nu stiu daca incurajarile scrise sau verbal au avut efect sau au fost apreciate? Dupa trecerea ultimului participant mi-am stans „catrafusele” si am revenit la locul de sosire/plecare, de data aceasta ajungand fara probleme :))) Am apucat sa vad doar ultima parte a festivitatii de premiere, dupa care am ajutat la strangerea materialelor.

Cum am vazut eu acest eveniment?

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 23/06/2017, in Altfel de POZE, FILMULETE, JURNALE si ARTICOLE and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

