POZE/EVENIMENT. AM ALERGAT la Duatlonul Aradului 2015


Dupa ce am alergat la Maratonul, Semimaratonul si Crosul Aradului 2015 la Crosul de 6 km si apoi la Cursa cu obstacole – Red Run 2015 la proba de 5 km, am decis sa alerg si la Duatlonul Aradului 2015, la invitatia unui bun prieten – Glogovetan Adrian Gelu. Am alergat impreuna cu doi colegi de servici – Batcu Gabriel si Klimai Cristi (facem parte din G.T. „HOP SI NOI” MUNTE SI NATURA), iar la final nu a contat locul obtinut (nu am fost ultimul), mai importanta a fost alergarea in natura la Padurea Ceala, alaturi de prieteni si cunoscuti. Am reusit sa termin de alergat cei 7 km, si datorita antrenamentelor pe care le-am facut la HardStyle GYM Arad.

 

About CODmunte - "Japan"

Pasionat de natură, munte şi fotografie. Incerc sa ma fac util si cu placut, prin ceea ce am vazut sau auzit.

Posted on 30/09/2015, in Altfel de POZE, FILMULETE, JURNALE si ARTICOLE and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu